dag hedda en bente - Reisverslag uit Singapore, Singapore van familie somsen - WaarBenJij.nu dag hedda en bente - Reisverslag uit Singapore, Singapore van familie somsen - WaarBenJij.nu

dag hedda en bente

Door: oscar

Blijf op de hoogte en volg familie

22 Juli 2014 | Singapore, Singapore

Ik voeg jullie ook maar toe aan de lijst. Kunnen jullie zien als er weer een berichtje is. Maar jullie kunnen ook zelf wat schrijven. Moet je even het wachtwoord vragen.

• 28 Juli 2014 - 19:55

Ben Somsen:

Hallo Filipijnen gangers,

Hoe was het weerzien met Yeng en de rest van de Nacion familie?
    Arnold Thirza en de jongens zijn inmiddels terug. Zaterdag hebben zij de caravan weer ingeleverd en wij hebben op Quinten en Tymo gepast. We hebben de indruk dat de jongens het maar niks vonden die lange autoritten. Zij zijn blij dat ze weer thuis zijn, hoe Arnold en Thirza het gehad hebben weten wij nog niet. Ze zijn niet helemaal zonder pech thuis gekomen. In Denemarken nadat ze bij het Legopark geweest waren hebben zij een klapband gehad. Een enorme knal volgens de jongens. Door die knal is een stuk van de wielkast weggeslagen. De reserve band had onvoldoende profiel volgens de politie dus moesten zij op zoek naar een garage. Die bleek die maat band niet te hebben. Uiteindelijk zijn ze dan toch maar naar huis gereden met die band. De verhuurder vond dat ze wel een nieuwe band moesten betalen en voor de kosten van de reparatie zouden ze vandaag geïnformeerd worden.

Tot zo ver de belevenissen van de laatste dagen.

De groeten van Corry en mij.