nog meer Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van familie somsen - WaarBenJij.nu nog meer Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van familie somsen - WaarBenJij.nu

nog meer Singapore

Door: oscar

Blijf op de hoogte en volg familie

22 Juli 2014 | Singapore, Singapore

Ik kan mijn verslagjes natuurlijk ook hier zetten in plaats van op FB

Vandaag de tweede dag op Singapore. Een rondje gemaakt over het eiland met de metro. Buiten de stad overal huisvesting. Grote flats in groepje met overal was en de vlag van Singapore. Regelmatig sportcentra en winkels. Veel fietsen bij de metrostations ook. De flats hebben allemaal nummers. Dat lijkt me wat minder gezellig. Maar ondertussen heb ik in Singapore nog nergens sloppen gezien.

Rondje gelopen in Jurong Lake Park. Het lijkt wel of ze hier geen bos gewend zijn. Overal bordjes dat je moet oppassen voor vallende takken en zelfs voor hobbels op de grond. Helaas ook overal bordjes dat ze echt niet willen dat je gaat zwemmen. Wel een mooi park. Met Chinese en Japanse tuinen. Maar iets te groot voor de temperatuur van vandaag.

Ondertussen zijn de meiden naar de dierentuin geweest en hebben ze olifanten in actie gezien en er op gereden.